Cari Blog Ini

Isnin, 28 November 2011

2 Muharram 1433 Hijrah

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


~Syukur ku panjatkan kepada Allah s.w.t. kerana dengan limpah karuniaNya, aku dipertemukan semula dengan tarikh keramat ini. Subhanallah kerana mengurniakan kepadaku cinta dan perasaan dari seorang insan yang bergelar seorang isteri. Alhamdulillah kepada Allah, kerana mengurniakan seorang isteri yang setia dalam menyokong hidupku dan Masya Allah, ciptaan Mu terlalu agung jika dibandingkan dengan amalan aku yang terlalu sedikit untuk dikurniakan anugerah..

~Sudah 2 tahun dibina Masjid Syurgawi yang berteraskan kepada cinta kepada Allah. Maha suci Allah, setelah 2 tahun menanti, kami kurniakan cahaya hati dan cahaya mata untuk dipikulkan amanah itu ke atas bahu kami. Syukur ya Allah. Semoga ikatan ini boleh berkekalan sehingga ke akhirat kelak. Semoga syurga yang diimpikan menjadi realiti. Bersama kita membina keluarga yang sakinah mawaddah warahmah.

~Bahagianya perasaan jika mengenangkan rezeki Allah. Tapi, jangan sampai terlalai sehingga rezeki tadi menjadi punca kepada lalai mengingati Allah..

2 Muharram 1433 H - 2 tahun berkahwin. Tarikh masehi 19 Disember 2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...