Cari Blog Ini

Rabu, 7 Disember 2011

HarI Lahir Umie kepada anakku..

Assalamualaikum...dan salam sejahtera kepada semua bloggers yang dihormati semua.

~Telah ditakdirkan, bahawa hari ini adalah hari kelahiran seorang hamba Allah yang mulia.. Seorang mujahidah yang sentiasa bermujahadah dijalan Allah dengan melayan sang suami dengan sepenuh hati untuk menggarap keredhaan Allah jua. Seorang bakal ibu mithali yang bakal menerima tempat khas di syurga.. Insya Allah, redhaku tetap bersamanya..

~sELAmat Hari Lahir ku ucapkan kepada Dayang Khalizah Binti Awang Batu.. Semoga bertambah ketakwaan dan keimanan kepada Allah. Dengan detik kelahiran semakin menghampiri, hiasilah rahimmu dengan alunan al-Quran. Penuhi dengan kasih sayang yang beralunankan zikrullah. Ajarnya menjadi seorang hamba Allah yang bakal berjuang di jalan Allah. Seorang pejuang yang merindui syahid di fisabilillah. Seorang berjasa kepada agama dan bangsa.

~Selamat hari lahir sayangku.. Bersaksi cinta di atas cinta.. dalam alunan tasbihku ini. Meneka hati yang tersembunyi. Bertemankan sunyi di malam penuh doa.. TErukir merdu namamu.. Di dalam Lauh Mahfuz.. Bahawa dirimu adalah peneman kesunyian di dunia. Semoga ianya menuju ke syurga..

~ Naluri berkata.. menanti bidadari dunia dari syurga...yakni dirimu.. Semoga Allah menjadikan masjid di bina ini, sebagai cinta menuju kesyurga..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...