Cari Blog Ini

Ahad, 29 November 2009

Kegiatan Semasa Bercuti

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Syukur kita kehdarat Allah, kerana dengan limpah dan karunia Nya, dapatlah lagi aku mencoretkan kata-kata aku di blog ni. Memang aku agak sempoi dalam penggunaan bahasa. Aku bukannya cikgu Bahasa Malaysia. Aku cuma guru biasa.. dan tetap berusaha demi sebuah kasih sayang dan cintaNya..

Permulaan untuk aktiviti cuti ini dimulakan dengan medical check-up untuk lantikan tetap. Buat kat klinik Voon tak jauh dari Gambier Street. Semua pelatih IPGM Batu Lintang, terutamanya student KPLI 2009 memang cukup mahir tempat ni. Hehe..

Then aku ke Ampang, Kuala Lumpur.Pergi Mesyuarat Agung Tahunan Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia Kebangsaan dekat De' Palma Hotel. Semuanya tampak macam biasa untuk aku. Bermula dengan penerbangan pada 20 November 2009 pada jam 4.05 petang. Sampai di KLIA, rakan seperjuangan aku, saudara Hazimin Josman sudahpun berada di sana sejak jam 1.00 petang tadi. Setia menanti kedatangan aku. Pastu, sampai saja di KLIA terus ke Puduraya. Terus check-in di Citin Hotel. Pada sebelah malamnya, aku dan Gmin(nama samaran Hazimin) meronda-ronda di sekitar K.L. Keesokkan harinya mesyuarat. Malam terus bergerak ke Puduraya dan ambik bas lagi ke KLIA. Tidur dulu la kat KLIA.

Pagi esoknya terus balik deh..ke Sarawak..bumi maghfirah..syurga daé..

p/s: Terlantik menjadi AJK PSSGM Kebangsaan bagi penggal 2009 - 2011

2 ulasan:

  1. salam...such long time didn't see ur new post...at last there is...hope to hear from u again...
    p/s: tahniah kerana dilantik menjadi AJK PSSGM kebangsaan..semoga menjadi pemimpin yang berjaya dunia dan akhirat..

    BalasPadam

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...