Isnin, 30 November 2009

Demam?? ~MaKaN laa UbaT..


Assalamualaikum dan salam satu Malaysia..

Kepada semua bloggers..perhatian..diminta ulas mengulas..supaya senang aku bagi pendapat..=)

Hehe..sekrang aku dilanda selesema dan juga demam..pagi tadi pergi interview. Semuanya ok..interview ape? nantilah aku habaq kat semua..yang penting..aku dah lulus. Esok nak pegi klinik. Nak bawa anak saudara, Syafiqah. Demam.

Aku pun terkena lempias demam. So, nak makan ubat sebelum ke Melaka hari Rabu ni. Nak kursus Pemantapan Silibus PSSGM. So, tak nak la..

Mungkin esok nak ke Bank Rakyat..persiapan? Sekarang persiapan dan 65%. Insya Allah.. Persiapan apa? Nantilah aku habaq kat semua noo..

MUsim sekarang memang agak sejuk. Setiap hari hujan. Kereta memang selalu kena cuci. Maklumlah kereta baru. Duduk dalam hutan, tak perlu cuci kereta. Cuma, bosannya bila hujan, tak dapatla nak main badminton. Main bola dengan penduduk kampung bolehla.. Tapi, main bola kena main hari AHAD je. Sebab masa itulah penduduk kampung akan berkumpul untuk main bola.

Merindui sekolah? Mungkin kot.. Tak pasti..yang penting aku sentiasa ingat akan suruhan Allah.. tinggalkan laranganNya.. jangan buat maksiat.. Itu je..cuma kurangla sedikit pahala berjihad. Jihad yang besar sekarang adalah melawan nafsu. Nafsu makan, nafsu main tenet.. semua nafsu.. Tak lupa.. NAFSU AMARAH!!

Nak kontek kawan-kawan seperjuangan yang mengajar sama..?? ~ Entah.. ada manusia hanya memerlukan kita bila susah jer. aku tak kesah.. sebab aku hanya berharap kepada Allah s.w.t. Ader aku kesah?T__T

Aktiviti semasa~ melayari TENET.. FACEBOOKING (http://www.facebook.com/muhdkhawarhezazy?ref=profile)
TAGGING..baca Berita Harian, Utusan, Harakah, Sinar, HArian Metro..baca blog..bersilat..mengjar silat..MAKAN,..MINUM..handphone..(biarkan ia sunyi)..

Bersiar-siar~ WAJIB...mesti bersiar-siar..guna kereta yang dibeli dengan titik peluh sendiri..

AMALAN IBADAH SEHARiAN~ semakin merosot..huhuhuuhuhu..

sekian..laporan harian aku..

MUHAMMAD KHAWAR HEZAZY BIN UTHMAN


Anda pasti mahu membaca ini

Related Posts with Thumbnails