Cari Blog Ini

Ahad, 13 Jun 2010

Demam Piala Dunia 2010

Asslamualaikum dan salam sejahtera..

~Demam melanda.. semua tahu demam apa.. Demam piala Dunia.. alaha..aku pulak demam merindui isteri..cuti2 macam ni nak bersama keluarga..tapi, isteri pual terpaksa berkhidmat di seberang laut sana..

~Aku pula berkhidmat dengan GAYONG.. Bukan apa, anak-anak murid aku di sini juga memerlukan khidmat aku..Bukan di kampung sana sahaja...

~ Ribu..dah beribu anak murid, tapi pernahkan terfikir bahawa masih tidak memadai?

~Dengki, ni banyak sangat penyakit dalam hidup manusia..menyampah

~ Pelempang.. aduhai diriku... Napalah tangan ini dajal sangat?

~Sumpah seranah.. aku bukan diriku bila berada di Kampung Long Busang..

~ Akhir..cuti dah nak abis dah....aku semakin layu dan tidak bermaya untuk mengajar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...