Cari Blog Ini

Rabu, 19 Oktober 2011

Aku manusia punyai HATI

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca yang budiman.

~Tajuk entri hari ini adalah, aku manusia yang punyai hati...

~Aku sebenarnya manusia yang telah melakukan hijrah dari zaman kegelapan ke zaman 'cahaya'

~Punyai sejarah lampau yang memilukan hati kerana mengikut hawa nafsu yang tak henti-henti.

~Punyai banyak sejarah 'hitam' yang penuh tragis yang berkaitan dengan darah..

~Namun, aku tetap insan lemah dan akhirnya aku temui jalan pulang

~aku harap, manusia disekelilingku tidak mengeluarkan statement mengatakan aku berpura-pura baik. Sedangkan, aku seroang manusia yang hina dan berdosa kepada Allah

~Kadang-kadang sifat dari zaman kegelapan akan menguasai diri yang belum benar2 mengenali Allah

~Namun, sifat jahat tetap akan aku banteras selagi yang temampu.

~Kerana aku masih mencuba menjadi hamba Allah yang baik dan mulia disisiNya

~Jadi, sejarah hidupku jangan diwar-warkan. Nanti ada akan terluka. Bukan luka di hati, BERDARAH DI KEPALA

~Baru lepas selesaikan maslaah di ROBAN.. Jika ini akibatnya, MIRI JADI YANG KESEKIAN KALINYA MENITIS AIR MATA DARAH..NAK CUBA, MARILAH, PANTANG UNDUR SEBELUM AJAL, BERPANTANG UNDUR SEBELUM BERTARUNG..

~Mencuba menahan amarah untuk kesekian kalinya.. bagaikan gunung menghempap ke dada rasanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...