Cari Blog Ini

Khamis, 11 April 2013

Kau pergi jua....

Assalamualaikum;

Kepada yang berkenaan

~~Tenang bertambah tenang. Tiada duka dan kecewa bernoktah di hati. Walaupun yang diharap telah "pergi", kami (my beloved wife, Mr. Khalid) tetap redha dan tidak sama sekali akan berdendam atau bermusuh. Datang dijemput, pulang dihantar. Tetap kami mendoakan kesejahteraan kepada beliau. Semoga Allah menghadirkan kehidupan yang lebih bermakna dan diberkati senantiasa. Insya Allah.

~~Bila terjadi hal seperti ini, ingat, Allah berikan kita kemudahan dan kesenangan untuk digunakan sebaik-baiknya. Mungkin disebabkan "kurang semangat" dan kurang berkeyakinan menjadi punca dan alasan. Sebab itu orang tua berpesan, " jangan berumah ditepi pantai jika tidak tahan dengan badai ombak".

~Diharapkan nanti bolehlah menjemput kami sekeluarga untuk meraikan hari bahagia. Kami tetap akan bersaudara dengan beliau sehingga mati, selagi lafaz ikrar "Asyhadu Alla Illa haillah, Muhammadur Rasulullah", maka tetap kita dalam nikmat persaudaraan. Cuma, tiada lagi "tautan hati" untuk kita.

~Kami (Mr Khawar n Mrs. Khalizah) sudah "tua" untuk mengetahui kisah sebenar. Bukan kanak-kanak bawah umur. At least, kami tahu sebab Allah dah bagitau. Hehe.. Lagu Ibnor Riza, "Kau pergi jua.." tengah bermai..haha

~~Jangan lupa jemput ya.. Hari bahagia sentiasa dinanti. ikhlas dari Mr. Muhd Khawar, Mrs. Khalizah and Mr. Khalid.

~Aku tetap tenang.. Sebab meyakini ini adalah datang dari Allah..kembali pun kerana Allah~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...