Cari Blog Ini

Selasa, 1 Disember 2009

Kesugulan?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Perkongsian ilmu amatlah digalakkan..Sila beri komen supaya senang aku nak perbetulkan salah silap aku..Terima kasih@ Tega Tawai..

Musim cuti macam ni, macam-macam benda yang dipendamkan di dalam diri akan dibuat untuk menyeronokkan diri. Musim cuti sebegini, berkumpullah anak-anak saudara aku.. dari yang
besar, sampailah yang kecik sekali..bergaduh sesama sendiri..



Ini namanya Muhammad Nabil Haikal Bin Mohd. Juahir.. anak kelahiran Sarawak.. bapanya orang Muar, Johor.. maknya adalah kakak sulung aku.. Ni anak ke 2 akak aku dan satu-satunya anak lelaki dalam keluarga kakak aku. Beumur 4 tahun.. tahun depan masuk pra-sekolah.. Kesukaannya, 'akan Chee.." (makan KFC)..=)



Ini pulak Nur Nabilah Hadhirah..anak ke 3 kakak aku..yang ni..selalu dibuli abangnya..kira suka gaduhla kedua-duanya..hai..ni kira kembar kepada anak Nabil tadi..Nabil, Nabilah.. Tapi, kalau abangnya ikut aku pergi jalan-jalan, mesti dia ni carik abang dia.. Hubungan yang rapat...













Ni pulak..anak bongsu kakak aku..baru je 2 bulan.. Namanya: Nur Nadhirah Izzati.. suka tidur..biasalah..baby..tapi, kuat merengek..











Ini pulak anak saudara aku yang sulung dari kakak aku.. Namanya, Nur Najwa Syafiqah.. usia 7 tahun.. Baru je start belajar silat dengan aku, terus demam.. entahlaa.. tapi emaknya tetap hendak Syafiqah belajar silat..=)







Yang ini, anak kakak aku nombor 2.. Yang ni memang penyabar.. Selalu kena buli oleh Nabil-Nabilah..tapi, jarang sekali menangis..kecualilah kalau dipukul kuat-kuat.. Namanya, Nur Faiqa Syahirah..orang kata, mukanya macam Hafiz Af tu..aku kata..mana ada laa..










Karenah nilah yang buat aku tak cukup tangan...

p/s: belajar jadi bapa mithali..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...