Cari Blog Ini

Ahad, 13 Disember 2009

Seminggu sebelum..


Salam...

" Segala perkongisan comment amatlah dialu-alukan..aku tetap seorang insan yang banyak membuat kesilapan"..


Seminggu..seminggu tu bermaksud, seminggu lagi aku memegang status BUJANG.. sebelum aku diijabkabulkan dengan seorang gadis...

Seminggu lagi..aku akan bergelar sebagai suami..seminggu lagi aku akan mengembirakan IBU DAN AYAHKU sebagai anak BUJANG..

Seminggu lagi...bertambahlah isteri ku.. yang dulu nya cuma 2.. yakni SILAT dan PROFESION..aduhai hati..tenteramlah engkau dari segala keresahan.. Hiburkan hatimu dengan sinar keimanan..jadikanlah ini sebagai satu harapan..dalam menggapai kasih sayang Illahi..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...