Cari Blog Ini

Rabu, 22 Februari 2012

Pengunjung ke 20,000!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua bloggers.. Semoga diri kita dirahmati dan di berkati selalu hendaklah.. Kurangkan konterversi, tingkatkan prestasi.. Dan jangan lupa, perteguhkan iman, perkuatkan taqwa.

Alhamdulillah, baru hari ini berkesempatan untuk mencoretkan kata-kata di dalam diari guru ini. Bukan mudah untuk memperolehi masa yang sesuai dan sempurna untuk duduk berteleku dan menaipkan curahan idea dalam blog in. Hampur aku terlupa bahawa aku mempunyai BLOG untuk DIUPDATE selalu. Masya Allah.

Kekangan dan bebanan kerja yang semakin banyak menyebabkan masa aku semakin berkurangan untuk aku berdamping dengan lappy. Namun, aku menguatkan jari, meneguhkan minda untuk berehat sekejap dan mencoretkan kata-kata di dalam blog ini. Hari ini 22 Febuari 2012. Last posted pada 6 Febuari 2012. Wow!! 16 hari tak berblogging. Banyak pekara nak dikongsi, namun masa ini agak mencemburui kegedikan jariku menari di atas keyboard Lappy.

Bebanan bertambah sejak jadi Ketua Unit Pengurusan Sekolah. Banyak pekara yang perlu aku pelajari dan ketahui untuk catch-up dengan situasi semasa. Sibuk bukan kepalang, namun pengalamannya begitu berharga buat aku ceduki bila aku kembali ke alam perguruan nanti. Sedikit sebanyak berkaitan dengan pengurusan organisasi dapat mendidik aku menjadi seorang abie yang baik untuk anak-anak.

Sepintas lalu, anak aku dah bersama-sama dengan umienya di Marudi. Baru sampai tadi. Alhamdulillah.. bermulalah sebuah kehidupan keluarga yang dirahmati Allah hendaknya.

~Terkejut. Itu yang dapat aku gambarkan di blog ini kali ini. Rupa-rupanya, pengunjung sudah mencecah angka 20,000 dalam masa 16 hari. Sebelum peninggalan aku dahulu, baru je mencecah 17,000 orang sahaja. Lepas 2 minggu, lebih dari 3,000 sudah mengakses. Apa agaknya yang di akses ya? Tertanya-tanya.


Ini dia, Panglima Serapi.. Allahuakbar.. Muhammad Khalid Hafizi Bin Muhammad Khawar Hezazy Bin Uthman Bin Ramli Bin Bujang Bin Bakar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...