Cari Blog Ini

Isnin, 6 Februari 2012

Salam Maulidur Rasul 1433 H

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua bloggers. Selawat dan salam kepada junjungan besar, Nabi Muhammad S.A.W. Mohon izin dan rahmat dari Allah, semoga dicucuri rahmat ke atasnya dan menyampaikan salam kerinduan ku padanya.

~07 Febuari.. masih berteleku disebabkan demam yang melanda 4 hari lalu. Kesan ubat batuk yang kuat menyebabkan aku tidur hampir sepanjang hari. Pening dan lesu. Hingus di hidung semakin menutup rongga dan menyebabkan kesesakan dalam bernafas.

~Beberapa hari lepas, aku telah bermimpi di datangi oleh 2 orang susuk yang berbeza. Kedua-duanya mempunyai identiti yang berbeza dan dikenali oleh umat manusia. Siapa dan kenapa, biarlah menjadi rahsia. Kerana datangnya 3 malam silih berganti.

~Demam bukan sebarang demam. Tapi, mungkin juga kerana 'lelah' menuntut yang hak. Semoga beroleh segala kebaikkan. Di dunia dan di akhirat.

~Siapa dan kenapa menjadi persoalan. Bagi aku, mengapa aku itu persoalan. Kenapa tidak mereka yang benar-benar 'ingin' tidak dikunjungi.

~Perdana Gayong akan berlangsung di Seremban.. insya Allah, rombongan Sarawak pasti bertandang!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...