Cari Blog Ini

Ahad, 3 Jun 2012

Guru Penempatan Baru Fasa III

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

~Tahniah kepada guru baru yang telah ditempatkan mengikut negeri dan sekolah masing-masing. Nampaknya, semua sudah diatur dengan teliti. Syabas diucapkan kepada semua pihak yang terlibat terutamanya diperingkat KPM dan JPN serta tidak dilupakan sama sekali, PPD masing-masing. Kepada guru baharu yang berkhidmat di PPD Baram, selamat menjalankan tugas anda sebagai seorang guru pemula. Hendak membina rumah yang cantik dimulai dengan pemilihan bahan-bahan yang baik. Oleh itu, langkah pemula menjadi satu titik kepada segala perubahan dalam hidup.

~ Kepada guru senior yang telah berjaya dalam keputusan perpindahan Jun 2012, syabas dan tahinah. Semoga mendapat ilham baru dalam perubahan tenaga yang berlaku di sekolah baru. Bawa pengalaman dari sekolah lama untuk membina sahsiah diri dan berubahlah jika diperlukan untuk berubah. Berpindah itu satu nikmat, tetapi kalau tak dapat sesuaikan diri dengan persekitaran baru, maka itu akan jadi azab.

~Selamat hari Gawai kepada rakan-rakan yang menyambut Gawai Dayak.

~Aku nak tido dulu.. +)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

UJIAN ALLAH ITU PASTI (2)

  Assalamualaikum dan salam Sejahtera; ~Kadang-kadang kita ini merasakan masalah orang, Adalah masalah mereka. Dan paling-paling pun, bolehl...